Často kladené otázky

  • Aká je dostupnosť tovaru?

    Na Masiv24.sk nájdete širokú ponuku celomasívnych produktov. Časť produktov máme skladom, zvyšné s označením "Dostupnosť: na vyžiadanie" sú na objednávku u našich dodávaťeľov, ktoré väčšinou majú skladom. Ohľadom presnej dodacej doby je potrebné sa informovať emailom na [email protected]. V tomto prípade môžete očakávať dodaciu dobu od 2-14 týždňov.
  • Kde môžem tovar vidieť?

  • Masiv24.sk je internetová predajňa tisíciek produktov pre Váš domov. Časť našich produktov (skladovky) si môžete prezrieť individuálne po vzájomnej dohode v našom sklade v Liptovskom Mikuláši na Palugyayho 40/1 v pracovných dňoch od 8:00 - 15:30. Lepšie ako tovar vidieť je si ho vyskúšať a preto máte možnosť si Vami zakúpený tovar vyskúšať a ak sa Vám nepáči, môžete ho do 14 dní neporušený a podľa možností v pôvodnom balení vrátiť.

  • Ako si môžem tovar objednať?

    Tovar si môžete objednať nákupom na našom eshope, kde si vybraný tovar pridáte do košíka a v pokladni vyplníte fakturačné a dodacie údaje. Takisto si tovar môžete objednať emailom na [email protected], kde je potrebné uviesť tovar o ktorý máte záujem, počet kusov, fakturačnú adresu, dodaciu adresu, spôsob platby (dobierka / platba vopred na účet),a spôsob dodania (osobné vyzdvihnutie / doručenie kuriérom). V prípade osobného vyzdvihnutia: Tovar je možné vyzdvihnúť osobne v pracovné dni od 8.00 do 15.30 hod. Prosíme zavolať vopred aspoň 1 hod. pred vyzdvihnutím, aby sme mohli tovar pripraviť pre Vás.
  • Ako mi bude doručený tovar?

    Ak ste si vybrali spôsob doručenia osobný odber, po obdržaní informácie, že tovar je pripravený u nás na sklade si ho môžete vyzdvihnúť na adrese: SARDIS TRADE, s.r.o., Palugyayho 40/1, Liptovský Mikuláš. Pri doručení kuriérom, Vám tovar bude zabalený a doručený kuriérskou službou s tým, že budete deň vopred informovaný o doručení tovaru. Tovar je potrebné prevziať a v prípade dobierky kuriérovy zaplatiť sumu za objednávku. V prípade zistenia poškodenia či už mechanického na obale alebo výrobnej vady nás treba neodkladne informovať emailom na: [email protected] a poslať nám fotodokumentáciu aby sme mohli identifikovať príčinu poškodenia a začať riešiť reklamáciu.
  • Prečo máme tovar, ktorý nieje dostupný?

    Na Masiv24.sk nájdete širokú ponuku celomasívnych produktov. Tieto produkty kompletne kontrolujeme každé 3 mesiace, kedy sa u väčšiny dodávateľov obmieňa značná časť ich ponuky. Bohužiaľ momentálne nie je technologicky možné tieto kontroly robiť automaticky každý deň, aby sa zamedzilo tomu, že ponúkneme tovar, ktorý už dodávateľ nemá v ponuke, pretože veľa krát ide o sezónny tovar. Z tohto dôvodu denne kontrolujeme stovky produktov ako aj ich dostupnosť, prípadne iné zmeny zo strany dodávateľa. Z tohto dôvodu je pri veľa produktoch dostupnosť uvedená ako 'na vyžiadanie', kde preverujeme jednotlivé objednávky našich zákazníkov u dodávateľov, aby sme ich mohli správne vybaviť.
© 2022 Masiv24.sk - Všetky práva vyhradené